پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
03 تير 1402 - 16:59

اقتدار ایران و امواج تحقیر دشمنان نظام

پس لرزه های ناکامی دشمنان ملت ایران در اغتشاشات سال گذشته، این روزها علاوه بر اعتراف به شکست قدرت های غربی و کشورهای منطقه و تغییر رویکرد آنها نسبت به ایران، دامن گروهک‌های معاند را نیز گرفته وآنها را با بحرانی جدی مواجه کرده است.
کد خبر : 14497

پایگاه رهنما:

یک روز بعد از مخالفت فرانسه با برگزاری نشست سالانه منافقین در این کشور، بعداز ظهر روز سه شنبه ۳۰ خردادماه پلیس آلبانی اعلام کرد که  با حکم دادگاه این کشور به دلیل عدم رعایت توافق میان تیرانا و گروهک منافقین، پلیس آلبانی  به مقر تروریست‌های این گروهک  در این کشور حمله کرده و با تروریست‌های منافق در گیر شده است.

وزارت کشور آلبانی در این زمینه در بیانیه ای  اعلام کرد که این عملیات پیرو حکم دادگاه ویژه این کشور و در راستای اجرای قانون پیگرد علیه فساد و جنایت سازمان یافته انجام شده وگروهک تروریستی منافقین از توافقات مربوط تبعیت نکرده  است. این وزارتخانه همچنین با اشاره به مقاومت منافقین مستقر درکمپ اشرف در برابر اقدام پلیس تایید کرده که تصمیم دادگاه نتیجه اقدامات گروهک منافقین بوده که با تعهدات آنها در سال ۲۰۱۴ یعنی در زمان استقرار این گروه در آلبانی، در تعارض بوده است.

وزیر کشور آلبانی هم در این زمینه اعلام کرد که مطابق توافق میان ما و اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند، اما آنها با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند.پلیس ضدتروریسم آلبانی تاکنون بار‌ها درخواست فراهم شدن امکان بازرسی از کمپ اشرف ۳ را ارائه کرده بود که برخی از این درخواست‌ها با تذکر و اخطار همراه بوده، اما با این وجود منافقین به این درخواست‌ها مبنی بر حضور و بازرسی از این کمپ تن ندادند که نهایتا به دلیل نگرانی از انجام برخی عملیات خرابکارانه و تروریستی توسط این گروه در آلبانی، پلیس ضد تروریسم آلبانی وارد عمل شده است.

تقارن این روز با آغاز شورش مسلحانه منافقین در سال۱۳۶۰، اهمیت این ضربه به منافقین را بیشتر روشن می کند. در ۳۰ خرداد سال ۶۰  سازمان مجاهدین خلق یک روز پیش از برکناری بنی‌صدر از ریاست جمهوری توسط مجلس شورای اسلامی، با شورش مسلحانه علیه نظام وارد فاز مسلحانه شد که به شهادت بیش از ۱۷هزار نفر از مسئولین  ومردم ایران در سال های اولیه انقلاب  انجامید. منافقین پس از ناکامی در ایران  به دستور اربابان غربی در دوران جنگ تحمیلی با فرار به عراق به خدمت صدام درآمدند و علاوه بر جنایت علیه مردم عراق در چند عملیات علیه مردم ایران شرکت کردند که آخرین و مهمترین آن در سال های پایانی عملیات مرصاد( فروغ جاویدان) بود که به شکست وهزیمت آنها منجر شد.

موجودیت و ماهیت گروهک تروریستی منافقین بر بنیانی ضد بشری و خشونت‎بار استوار شده وآوارگی مهم‌ترین پیامد ماهیت جنایتکارانه گروهک تروریستی منافقین است که گریبان تروریست های منافق را گرفته و با وجود خوش رقصی‌های سران آن برای قدرت های  غربی نتوانستند جغرافیایی را برای خود تثبیت کنند.حیات زیان بار این گروهک تروریستی در چهار دهه گذشته بدون همکاری آنان با سازمان‌های جاسوسی کشور‌های غربی از یک سو و حمایت اطلاعاتی سازمان‌های مذکور از منافقین از سوی دیگر امکان پذیر نبوده است.کشور‌های غربی به ویژه اروپایی‌ها که تاریخ طولانی و انکارناپذیری در ایجاد، حمایت، تأمین مالی و پناه دادن به گروه‌های تروریستی و تروریست‌ها دارند، در چارچوب رویکرد تروریست‎پروری و استفاده ابزاری از تروریست‌ها، از گروهک تروریستی منافقین نیز حمایت کردند.موافقت آلبانی با استقرار گروهک تروریستی منافقین در خاک این کشور، خارج ساختن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا، حضور شخصیت‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی در رویداد‌های منافقین، صدور مجوز برگزاری مراسم از سوی کشور‌های اروپایی، ... نمونه‌هایی از حمایت‌ها و همدلی‌های غربی‌ها با منافقین است.در واقع کشور‌های اروپایی به بهای به خطر انداختن جان شهروندان خود برای دستیابی به اهداف ضد ایرانی، تبدیل به پناهگاه و حامی منافقین شده‎اند.

منافقین در طول سال های استقرار در آلبانی و به ویژه در اغتشاشات سال گذشته نقش عمده ای را در هدایت اقدامات تروریستی  وجنگ سایبری علیه مردم ایران داشتند.آنها  تصور می‌کردند که آلبانی پایگاه همیشگی آنها برای اقدامات تروریستی اعم از سایبری و رسانه‌ای علیه ایران است، اما هشدارهای صریح ایران مبنی بر مقابله‌به‌مثل کردن با تهدیدهایی که متوجه امنیت کشور می‌شود، همه کشورها را متوجه کرده است که پناه دادن به تروریست‌ها هزینه‌زاست؛ آنچه در آلبانی رخ داد در حقیقت نتیجه دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مجموعه اقدامات دستگاه‌های مختلف بود.

اکنون  کشورهای غربی ومتحدان منطقه ای آنها فهمیده اند که قادر به مقابله وتضعیف نظام جمهوری اسلامی نیستند، لذا تعامل با ایران را در پیش گرفته اند. برقراری مجدد روابط کشورهای عربی منطقه با ایران، طرد عناصر ایران اینترنشنال از لندن و حالا حمله به مقر منافقین در آلبانی، نشان دهنده تغییر رویکرد آنها نسبت ایران است.

بنابراین جریان سازی غربی ها برای تولید جریان اپوزیسیون ایرانی خارج از کشور به شکست رسیده  و رئیس جمهور فرانسه که با برخی از این مزدوران فراری عکس یادگاری می گرفت و در ایام اغتشاشات دم از انقلاب در ایران زده بود، اکنون با اعتراف به قدرت ایران به آنها پشت کرده است. با این اوصاف، چشم اندازی تاریک برای دیگر تروریست های فراری متصور است و پیام روشنی به آنان است که در آینده نزدیک  به سرنوشت منافقین دچار خواهند شد.   عباس حاجی نجاری

ارسال نظرات